dilluns, 21 de setembre del 2009

Coneix: Senior i el Cor Brutal


Text de promoció al seu MySpace:
Sóc Senior (sí, en anglès, sense accent). Parir cançons, això és lo que faig. Contar lo que em passa, suposant que abans ja li ha succeït a algú o li passarà aviat. Ser honest amb mi mateix i amb tot lo que m’importa. Creure que la creació naix de la introspecció i de la necessitat de contar-li a la gent els xicotets descobriments que vaig fent sobre açò tan curt ple de nits tan llargues anomenat vida. Reconstruir-me, aconseguir la plenitud. Parir cançons, això és lo que faig.

I ara tinc al meu voltant a la perfecta matrona per a parir les cançons: El Cor Brutal. I amb ells he aconseguit creuar l'oceà i, des de Montevideo fins a Nashville, hem donat a llum a una dotzena de criatures sinceres, fermes i amables que, juntes i amb un cert ordre, conformen l'Experiència Gratificant de Senior i El Cor Brutal.L'Experència Gratificant de Senior i El Cor Brutal va arrancar a València l'any 2007 quan vaig començar a escriure les cançons que gravaria en directe i en analògic amb El Cor Brutal un any després a l'Uruguai, als mítics Estudios Sondor de Montevideo (amb 70 anys d'existència, els més antics d'Amèrica Llatina, i on han gravat artistes com Eduardo Mateo o El Negro Rada).

L'Experiència va continuar al llarg de 2008 als Estats Units, mesclant les cançons a The Funeral House en Louisville (on es varen cuinar les primeres demos de My Morning Jacket i Palace Brothers) i masteritzant-les a Georgetown Masters en Nashville (on han masteritzat Neil Young, Townes Van Zandt, John Hiatt, Emmylou Harris o Kris Kristofferson).És per a mi un orgull i un plaer presentar-te l'Experiència Gratificant de Senior i El Cor Brutal, que pots gaudir en format CD des del 10 de gener de 2009, i en format 2LP des del 10 de novembre, editats per Malatesta Records.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada