dijous, 15 de desembre del 2011

Pau Vallvé tanca a Barcelona la seua gira

Després d'un any tocant pràcticament cada setmana per tot Catalunya, Balears i Madrid aquest dissabte Pau Vallvé fa l'últim concert per passar a fer altres coses durant un temps. "Per exemple seré el bateria de la gira de Maria Coma, que ha tret un disc preciós! i comencem gira el gener, també em posaré a fer una banda sonora per cinema que m'han encarregat i d'aquí uns mesos em posaré a gravar el meu nou disc, que ja tinc composat i que sortirà a finals de l'any que ve. Fins aleshores si faig algun concert serà fora de Catalunya i potser fora d'Espanya, estem gestionant-ho aquests dies. Em fa molta il·lusió tot plegat!", declara el cantant.
Per dissabte hi ha novetats, ara a la banda són 4, a més dels 3 habituals (Maria Coma: teclats, coros i percussió; Jordi Casadesús: Baix, contrabaix, coros i glokkenspiel; i Vallvé a la guitarra, looper, bombo i veu) han afegit fa poc a Nico Roig a les guitarres. A banda de tocar les cançons del disc "2010", també tocaran cançons d'anteriors projectes. Faran tres cançons d'Estanislau Verdet, quatre d'u_mä i també dues versions.
Podeu comprar les entrades de dissabte per internet CLICANT AQUÍ i així assegurar-vos que teniu lloc; i sinó també les podeu comprar a la taquilla de L'Auditori.

DISSABTE 17 DE DESEMBRE
PAU VALLVÉ | BARCELONA
FINAL DE GIRA
L'Auditori de Barcelona [MAPA]
21h. (obertura de portes 20:30h)
Entrades 15€ COMPRAR ENTRADES

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada