dimecres, 25 de gener del 2012

Maria Coma presenta gira i Pau Vallvé anuncia nou disc

Maria Coma ja ha publicat les primeres 20 dates de la gira que faran aquest any presentant el disc "Magnòlia" de Maria Coma! Aquest divendres estrenem a Lleida i a partir d'ara cada setmana tenim concert! Podeu consultar les dates a l'agenda de www.mariacoma.com
Per la seua part, Pau Vallvé treurà nou disc a la tardor. "Aquests dies estic començant a fer dues feines que em tindran una mica liat durant un temps (sense comptar la gira de Maria Coma que farem els caps de setmana). La primera és una banda sonora per cinema, de la qual encara no puc avançar res, i la segona són els preparatius i organització del llançament del disc en solitari de Ferran Palau (d'Anímic) que edito amb Amniòtic Records aquest març. De moment només us puc avançar que és un disc preciós!. Tot això em tindrà una mica apartat del meu projecte musical durant uns mesos, però com que ja tinc tot el nou disc composat i escrit, si tot va bé, el podré gravar abans de l'estiu i treure'l a la tardor. Almenys això és el que intentaré, perquè ja tinc ganes de tornar a tocar, de fer nous vídeos, etc".
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada