dimarts, 2 d’octubre del 2012

Pau Vallvé ja té preparat el segon disc i ara treballa amb els Inspira


Pau Vallvé informa: "Després de tres mesos tancat gravant i mesclant finalment el disc està enllestit! Com sempre l'he tocat i gravat tot jo sol al meu estudi, però aquest cop uns quants amics van venir a fer coros en plan taverna per alguna cançó, va ser maco! Aquesta última setmana he estat a l'estudi de l'Yves Roussel fent el màstering del disc i sona realment preciós! Ara em queda acabar els dissenys del CD i del VINIL i posar-me amb els videoclips i a planificar la gira de concerts, assajos, etc. Si tot va bé el disc surt en CD el 16 d'octubre (en VINIL unes setmanes més tard) i la gira de concerts comença el gener. Estic molt content de com ha quedat, tinc moltes ganes que el sentiu!
Ara em tanco amb els Inspira a produir el seu nou disc! A finals de setembre em tancaré amb els Inspira a produir el seu nou disc. Aquest tercer treball també el produiré jo, com l'Escapistes, i també l'editarem amb Amniòtic Records. Hem estat aquests mesos triant i arranjant les cançons i us puc dir que són precioses! El disc sortirà a principis de 2013. Anirem informant!"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada